olá =] q


Informações

Info

 

CAIO PERES

Porque?
Eu acredito que as pessoas devem viver de forma autêntica, fazendo suas escolhas baseadas em seus próprios padrões, sendo livres da culto que existe a ser uma cópia daqui que outras pessoas já viveram. 

Como?
Quero estar perto de pessoas que sejam autênticas e que querem ser verdadeiras, mesmo em frente a câmera, fazendo coisas que elas gostam, com pessoas que elas amam e se divertindo assim.

O que?
Dessa forma eu tenho certeza que meu clientes se sentem totalmente satisfeitos, sabendo que aquelas imagens realmente representam memórias que eles viveram de verdade.
Transmitindo emoção, verdade e principalmente vida.

 

Site Width - determines the width of the page, including padding and border.

Page Content Width - set the width of the page content width separate from the Page Banner Area.

Canvas Padding - control the amount of space between the page content and the edge of the canvas.

Top Padding - control the amount of space at the top of the site above the canvas.

Navigation Link Spacing - sets the amount of space between each navigation link. 


Nossos álbuns

 

Page Borders - control the thickness and/or visibility of all borders and rules in the template.

Canvas Style - choose the layout and logo position inside the header area of the site.

Header Subtitle - select the type of content that should be shown directly below (or above with Canvas Style change) the logo.

Banner Alignment - aligns the text when displayed inside the Page Banner area.

Social Icon Style - sets the template specific (non-social icon block) social icons style. 



Blog Styles

Blog Post Title - sets the font of the article title.

Blog Page Width - determine the width for the blog content area different from that of the page content width.

Blog Post Spacing - controls the amount of space between each blog post on the list view.

Hide Article Author - toggles the display of the article author with the date under the article title.

 


FAQS
 

Qual o tamanho da equipe de fotografia?
Normalmente trabalhamos em dois fotógrafos na cobertura de casamentos.
Com o passar dos anos percebemos que esse número é o equilíbrio ideal para capturar momentos e a descrição necessária neste trabalho.

Podemos ter mais fotógrafos no evento?
Claro, isso é totalmente possível. Costumamos manter a equipe em 2 pessoas, mas para casamentos com muito convidados podemos aumentar o número de pessoas na equipe sim, lembre-se apenas de conversar isso comigo previamente.

Qual o tempo de cobertura e até que horas temos a equipe na festa?
Nosso tempo médio de cobertura fica entre 10-12h de trabalho, mas isso é relativo; cada casamento tem sua dinâmica e gostamos de estar a postos para atender a cada um deles. Nunca saímos de uma festa sem o consentimento e autorização do casal.

Quantas fotos eu recebo do meu casamento?
Normalmente temos entregue uma média de 500-600 fotos por evento (dois fotógrafos - casamentos com making of, cerimônia e festa); mas este número não é uma regra, como dissemos anteriormente, cada casamento tem sua dinâmica e isso pode influenciar no número final de imagens. 

Quanto tempo depois do evento eu recebo as fotos ?
Nosso prazo de entrega médio tem sido algo entre 15 à 20 dias úteis, mas como viajamos bastante, pedimos em contrato um prazo de 45 dias.

Quantas fotos eu posso colocar no meu álbum casamento?
 


Event Styles

 Event Time Format - toggle between 24 hour or AM/PM for event times.

Event Icons - enable icons on the address and event time display.

Event Thumbnails - show an image thumbnail in list view.

Event Thumbnail Size - controls the size (ratio width:height) of the event thumbnail image.

Event Date Label - enable date overlay on top of event thumbnail.

Event Date Label Time - include the time of the event with the date overlay.

Event Excerpts - show optional excerpt text of events on the list view when present.

Event List Date - show the full event date (day, month, year) of the event on the list view. 

Event List Time - show the time range (start time-end time) of the event on the list view.

Event List Address - show the event location address when present.

Event iCal/gCal Links - show links to add events to Apple or Google calendars.

Event Like and Share Buttons - show Squarespace simple like and share buttons on events.

Event Calendar Compact View - enable a simpler calendar view optimized for smal

Event List Compact View - enable a simple stacked view of events in the list view.

Event Calendar Compact View - enable a simpler calendar view optimized for smaller areas. 


In Depth Guide

Our Customer Care team has created a very useful guide on Using the Montauk Template if you'd like a more in-depth look.